Livrare comenzi
Livrarea comenzilor AUTO SOFT
Costurile de livrare se calculează automat în partea de final a formularului de comanda, după completarea datelor necesare pentru livrare. Livrarea se face oriunde pe teritoriul României.
În formularul de comandă poți opta pentru următoarele modalități de livrare:
- Livrare prin curier rapid
Costurile de livrare sunt detaliate în tabelele de mai jos
Modalități livrare anvelope și jante |
Costuri |
Informații suplimentare |
Ridicare din service AUTO SOFT |
GRATUIT |
|
DPD |
25 lei / bucată pentru 1 sau 2 bucăți 20 lei / bucată pentru 3 sau mai multe bucăți |
Pentru livrările în afara ariei de acoperire, se aplică o taxă unică de curier de 10 lei pentru kilometri suplimentari. La costul transportului se va adăuga suma de 10 lei, reprezentând taxa de procesare numerar conform politicilor firmelor de curierat. |
FAN COURIER |
30 lei / bucată pentru 1, 2 sau 3 bucăți 25 lei / bucată pentru 4 sau mai multe bucăți |
|
DRAGON STAR |
15 lei / bucată pentru 1, 2 sau 3 bucăți 10 lei / bucată pentru 4 sau mai multe bucăți |
|
VULCANIZAREA MOBILĂ |
220 lei - deplasarea |
Prețul montajului nu este inclus iar acesta se va achita separat. Deplasarea este posibilă doar în București si Ilfov. |
Livrare accesorii |
20 lei / colet |
|
- Ridicare personală dintr-un punct de service AUTO SOFT din București
În acest caz livrarea este gratuită indiferent de valoarea comenzii și tipul de produs comandat. Cele cinci locații se regăsesc în link-ul: https://www.auto-soft.ro/puncte-de-lucru/
- Ridicare personală din cel mai apropiat sediu curier
Ridică comanda din cel mai apropiat sediu curier și elimini costurile aferente kilometrilor suplimentari (dacă este cazul).
Timp de livrare
Vă aducem la cunoștință că firmele de curierat partenere întâmpină întârzieri în recepționarea, procesarea și livrarea coletelor către dumneavoastră. Se estimează întârzieri de aprox. 72 de ore atât în preluarea coletelor de către curieri, cât și în livrarea acestora.
Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente și vă mulțumim pentru înțelegere.
Întrebări utile referitoare la livrarea comenzilor tale
- Cum pot vedea AWB-ul comenzii? Care este stadiul comenzii plasate online?
După ce comanda a fost confirmată și procesată, vei primi numărul de AWB pe e-mail și telefon. Verifică AICI statusul livrării comenzii tale. Dacă întâmpini o problemă cu livrarea, ne poți contacta – toate detaliile noastre de contact sunt disponibile în pagina de verificare AWB.
- Am întâmpinat o problema legată de livrarea produselor prin curier. Ce fac în continuare?
Te rugăm să ne contactezi telefonic la 0755.038.846
- Cum modific numele sau alte detalii furnizate pentru factura comenzii?
Poți solicita schimbarea datelor de pe factură în momentul în care departamentul de vânzări te va contacta pentru confirmarea comenzii sau ne poți scrie noile date pe adresa de e-mail online@auto-soft.ro.
- Cum pot modifica sau anula o comandă?
În cazul în care te-ai răzgândit sau dorești să schimbi/adaugi un produs te rugăm să ne contactezi prin e-mail la adresa: online@auto-soft.ro sau la numărul de telefon 0751.136.440 (L-V: 09:00 – 17:00).